loading...
اخبار فوتبال
احسان عمادی بازدید : 1892 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی سختی را در پیش داریم و البته استقلالی‌ها هم همین شرایط را دارند.

وی افزود: این هفته شرایط سقوط تیم‌ها مشخص شده و فقط 4 بازی صدر جدول مهم است. ما نیز یکی از تیم‌هایی هستیم که می‌توانیم خیلی از مسائل را با عملکرد خودمان رقم بزنیم. همه می‌دانند که نفت و استقلال در چه جایگاهی حضور دارند ولی هر بازی و تیم شرایط خاص خودش را دارد. هفته قبل برنده شده‌ایم و نتیجه بازی ما و صبا برای خودمان تعیین‌کننده است. البته برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم و آماده هستیم که مقابل استقلال به میدان برویم. پس از پایان بازی هر اتفاقی بیفتد تسلیم خواهیم بود و دوست داریم که 3 امتیاز را کسب کنیم و دوست نداریم بازنده این مسابقه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه باشگاه پاس هفته گذشته اعلام کرد که صحبت‌های فرکی را به رسمیت نمی‌شناسد، گفت: پاسخ دادن به این سؤال دردی را دوا نمی‌کند چون آنها اعتقادات خودشان را دارند و من هم نظر خودم را می‌دهم. همین که آنها پاسخ من را داده‌اند نشانه ضعف آنها است. اما به عنوان عضو بی‌ادعای باشگاه پاس وقتی حرفم رسمیت نداشته باشد وای بحال امثال شرفی، یاوری و حسن حبیبی. آنهایی که خود را با این شرایط رسمی می‌دانند و ما را به رسمیت نمی‌شناسند، پس خودتان حدیث مفصل را بخوانید اما دوستان بیشتر فکر کنند و به 5 سال گذشته برگردند و ببینند که حاصل کارشان چیزی جز ناکامی نبوده است. همه می‌دانند که پاس افتخاراتش کجا بدست آمده و طبیعی است که من هنوز پاس را متعلق به تهران می‌دانم و قضاوت را به رسانه‌ها و جامعه ورزش می‌سپارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتقال نفت به اراک دردی را دوا می‌کند یا خیر، گفت: من پاسخی به این موضوع نمی‌دهم و باید جوابی بدهم که اثرگذار باشد. بارها گفته‌ام که دوست دارم تنها به مربیگری بپردازم و وارد مسائل این‌چنینی نشوم. انتقال‌های سال گذشته اثرات خود را در فوتبال گذاشته و امیدوارم بحث انتقال ما به اراک کاملا منتفی باشد. واقعا نمی‌دانم چه بگویم که جامعه راضی باشد.

وی در خصوص اینکه برای فصل بعد آیا مسئولان نفت صحبتی با وی داشته‌اند یا خیر، گفت: آنها خواسته‌اند که بازیکنان فصل بعد را معرفی کنند؛ اما در مورد وضعیتم صحبتی با من نداشتند و منتظر هستم این بازی تمام شود. قرار است پس از این بازی راهی سفر حج شوم و نمی‌دانم که در فاصله این سفر باشگاه چه اقدامی خواهد کرد. البته پیشنهادات متعددی دارم که هنوز جوابی به آنها نداده‌ام تا وضعیتم با نفت روشن شود. اما اگر شرایط مساعد بود در خدمت نفت هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید کدام تیم قهرمان می‌شود، گفت: سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد.

فرکی در خصوص اینکه چه تیم‌هایی با او مذاکره کرده‌اند، گفت: نمی‌توانم اسمی از تیم‌ها ببرم، اما فرقی در تهرانی بودن و شهرستانی بودن آنها وجود ندارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام تیم قهرمان یازدهمین دوره لیگ برتر خواهد شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 485
  • بازدید کلی : 101,477