loading...
اخبار فوتبال
احسان عمادی بازدید : 1019 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


کارلوس کی‌روش در حاشیه دیدار خیریه تیم ملی پیشکسوتان و رسانه ورزش اظهار داشت: کار خیرخواهانه‌ای که امروز انجام شد هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم؛ خیلی دوست داشتم که در این بازی بتوانم به میدان بروم، اما پزشک تیم ملی به دلیل اینکه از ناحیه پا آسیب دیده بودم تشخیص داد که بازی نکنم. به هر حال در این بازی حاضر شدم و از روی نیمکت کار را دنبال کردم. خوشحالم که سهمی در این کار خیر داشتم. این کار به معنی واقعی کار جوانمردانه است.

وی گفت: کودکان سرطانی را امروز دیدم و خوشحالم که توانستم به آنها کمک کنم.

سرمربی تیم ملی در مورد تیم رسانه ورزش گفت: خوشحالم که خبرنگاران را دیدم آنها اگر خودشان در میدان فوتبال باشند همه سختی‌ها را متوجه خواهند شد.

کی‌روش در مورد شرایط تیم ملی گفت: در مورد این موضوع صحبتی نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه قرار بود کریم باقری به عنوان دستیارش انتخاب شود عنوان کرد: در مورد این موضوع هم فعلا نظری ندارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام تیم قهرمان یازدهمین دوره لیگ برتر خواهد شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 519
  • بازدید کلی : 101,511